دانستنی های دکوراسیون

ویژگی کمد دیواری + جدیدترین مدل های کمد دیواری

با اصفهان دکور در یک مطلب تازه از دکوراسیون داخلی همراه باشید :

کمد دیواری,جدیدترین مدل کمد دیواری,طراحی کمد دیواری

جدیدترین مدل کمد دیواری

طراحی کمد دیواری

انتخاب طرح و مدل کمد دیواری جدید دغدغه بسیاری از افراد است. خیلی ها به دنبال مدل کمد دیواری جدید هستند که بتوانند آن را با دکوراسیون منزل خود هماهنگ نمایند.

کمدهای دیواری در بیشتر خانه های ایرانی وجود دارد. ایجاد فضای ذخیره ساز با امکان یکدست بودن با دیوارها از جمله مهمترین ویژگی کمدهای دیواری است که باعث افزایش استفاده از آن ها شده است.

اما موضوعی که امروز به آن می پردازیم نمای ظاهری کمدهای دیواری است که به علت استفاده از کمد دیواری برای سال های طولانی و عدم امکان تغییر ظاهر آن در بازه های زمانی کوتاه مدت، از اهمیت ویژه ای برای ساکنین منزل برخوردار است. انتخاب طرح و مدل کمد دیواری جدید دغدغه بسیاری از افراد است. طرحی که تا سال ها جدید و متفاوت بماند و با سلیقه و روحیه اعضای خانواده سازگاری داشته باشد و از سوی دیگر کمد دیواری با دیگر هارمونی مناسبی با دکوراسیون داخلی منزل شما برقرار نماید.

خیلی ها به دنبال مدل کمد دیواری جدید هستند که بتوانند آن را با دکوراسیون منزل خود هماهنگ نمایند. کمد دیواری یکی از محل های اصلی نگهداری وسایل و لباس ها هستند. از کمد دیواری می توان به عنوان جای نگهداری رختخواب، لباسها، وسایل کوچک مانند جاروبرقی و… استفاده کرد.

از کمد لباس ریلی و کمد لباس کشویی در کجا استفاده می شود؟

در اتاق خواب کوچک، اگر از درب های معمولی دو لنگه و سه لنگه استفاده شود، برای باز شدن بایستی در جلوی آنها فضایی تقریباً برابر یک متر وجود داشته باشد که عملاً در آن فضا امکان قرار دادن وسایل وجود ندارد. لذا در این مواقع کمد دیواری ریلی و کمد لباس ریلی ترجیح داده می شود.

کمد لباسی دارای چه بخشهایی است؟

کمد لباس استاندارد شامل: میله رخت آویز (میله رگال)، طبقه بندی با ارتفاع های متفاوت، کشوهای بازشونده که دارای محل هایی برای قراردادن جوراب، کراوات، حوله، انگشتر و… می باشد.

کمد جاکفشی دارای چه بخشهایی است؟

کمد جا کفشی در ابتدای درب ورودی نصب می شود و باید دارای طبقه هایی برای قرار دادن کفش و محلی برای آویزان کردن لباس و حوله داشته باشد. همچنین نصب آینه قدی بر روی کمد جاکفشی توصیه می شود. اگر فضای کافی دارید، می توان بخشی را به نگهداری کفش هایی که مناسب فصل نیستند اختصاص داد. همچنین کشویی برای قراردادن واکس، فرچه، اسپری، برس و… پیشنهاد می شود.

کمد دیواری کودک و کمد دیواری نوزاد و کمد بچه چگونه طراحی شود؟

استفاده از رنگ های شاد و طرح های فانتزی در اولیت طراحی کمد دیواری کودک قرار دارد. قسمتی به عنوان دکور ویترینی بهتر است در نظر گرفته شود. کمد لباس کودک را می توان به صورت ترکیبی با تخت خواب، میز تحریر، میز کامپیوتر طراحی کرد.

ویژگی کمدهای دیواری,کمد دیواری اتاق خواب,کمد دیواری

مدل کمد دیواری کودک

کمد دیواری اتاق خواب,کمد دیواری,مدل های کمد دیواری

طراحی کمد دیواری

کمد دیواری,مدل های کمد دیواری,کمد دیواری مدرن

جدیدترین مدل کمد دیواری اتاق خواب

کمد دیواری اتاق خواب,کمد دیواری,کمد دیواری مدرن

کمد دیواری مدرن

کمد دیواری مدرن,مدل کمد دیواری جدید,کمد دیواری

مدل انواع کمد دیواری

ویژگی کمدهای دیواری,کمد دیواری اتاق خواب,کمد دیواری

مدل های کمد دیواری

کمد دیواری,کمد دیواری کودک,کمد دیواری ریلی

مدل کمد دیواری جدید

کمد دیواری اتاق خواب,کمد دیواری,مدل های کمد دیواری

طراحی کمد دیواری

کمد دیواری اتاق خواب,مدل های کمد دیواری,کمد دیواری

جدیدترین مدل کمد دیواری

طراحی کمد دیواری,کمد دیواری,ویژگی کمدهای دیواری

مدل کمد دیواری ریلی

مدل کمد دیواری جدید,کمد دیواری,کمد دیواری ریلی

مدل کمد دیواری جدید

منبع:webfa.ir

امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید ، بزودی با شما همراه خواهیم بود در یک مطلب تازه تر از دنیای دکوراسیون داخلی

گروه مهندسی اصفهان دکور آرزوی بهترینها را برای شما دارد.

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا