رنگ،دکوراسیون و خانه

۵ نکته برای ست کردن ترکیب رنگ اتاق خواب

در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب ها توجه به ترکیب رنگ دیوار ها، لوازم و مبلمان فضای داخلی آن، نکته بسیار مهمی است که باید توجه ای ویژه به آن داشت. عوامل و شرایط مختلفی در این انتخاب تاثیر گذارخواهند بود. علاقه و سلیقه شما، صاحب خانه و یا اجاره نشین بودن و هزینه ای که برای این موضوع در نظر می گیرید. گاهی نیز با توجه به شرایطتان شاید ترجیح بدهید از وسایل قدیمی خود استفاده کنید و قصد خرید کردن نداشته باشید. این مطلب نکات و ایده هایی کاربردی را در خصوص طراحی داخلی اتاق خواب به شما ارائه میدهد.

 

۵ نکته برای ست کردن ترکیب رنگ اتاق خواب

 

۱. ایده ای برای اتاق خواب خانه اجاره ای با دیوار سفیداگر در خانه ای اجاره ای زندگی می کنید و دیوارهای اتاق خواب شما سفید رنگ است، با توجه به اینکه امکان رنگ آمیزی دیوار ها وجود ندارد ما به شما پیشنهاد می کنیم برای اضافه کردن رنگ به فضا روی مبلمان اتاق خوابتان برنامه ریزی کنید. با انتخاب رنگ های مناسب و با توجه به علایقتان رنگ و رویی شاداب را به اتاق خواب تان هدیه دهید. همانطور که در تصویر می بینید ترکیب رنگ سبز مغز پسته ای با قرمز آب اناری توانسته اتاق خواب زیبا را به وجود آورد.

۲. ترکیب رنگ سفید با کاغذ دیواری در اتاق خواب

دیوار های سفید خانه خود را با انتخاب یک کاغذ دیواری متحول کنید. رنگ ارغوانی می تواند همنشینی زیبایی در کنار رنگ سفید داشته باشد. اما تنها به این نکته اکتفا نکنید و در انتخاب رنگ روتختی و حتی بدنه تخت خواب هم هماهنگی را با رنگ دیوارها برقرار کنید. در اینجا شما نمونه ای از چنین ترکیب رنگی را می بینید. طراح این پروژه در انتخاب جذاییت و تزئینات نیز حساسیت به خرج داده است.

 

۵ نکته برای ست کردن ترکیب رنگ اتاق خواب

۳. استفاده از کف پوش های چوبی با رنگ گرم

یک کف پوش چوبی با رنگ گرم نیز می تواند تغییری مناسب برای اتاق خواب شما یاشد. این کار فضای اتاق خواب را از یکنواختی خارج کرده و با توجه به حالت طبیعی چوب احساسی خوشایند را به شما منتقل می کند.

 

۵ نکته برای ست کردن ترکیب رنگ اتاق خواب

۴. رنگ آمیزی سقف اتاق خواب، ایده ای ارزان

اگر به دنبال تغییری در دکوراسیون اتاق خواب خود هستید و قصد ندارید هزینه زیادی بکنید، بهتر از سقف غافل نشوید یک رنگ آمیزی ساده برای سقف تغییری چشمگیر است. شاید تا به حال به رنگ های خنثی برای سقف عادت داشته اید. حالا نوبت آن است که دیدی متفاوت داشته باشید و با یک طراحی مقرون به صرفه رنگی جذاب را به فضا اضافه کنید.

 

۵ نکته برای ست کردن ترکیب رنگ اتاق خواب

۵. ترکیب رنگ مبلمان با وسایل دکوری در اتاق خواب

استفاده از وسایل دکوری و تزئینی، کتابخانه ها، قفسه های نگهداری وسایل و کمدلباس به زیباتر شدن فضای اتاق خواب شما کمک خواهد کرد. با توجه به نیازهایتان این وسایل را انتخاب کنید. در جنس، بافت و رنگ آنها دقت لازم را به کار ببرید. هماهنگی وسایل دکوری با دیگر مبلمان اتاق خواب نکته بسیار مهمی است.

 

۵ نکته برای ست کردن ترکیب رنگ اتاق خواب
منبع : چیدانه و چه نیوز
امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا