آراد برندینگ

عینک طبی کلاسیک زرد

عینک طبی کلاسیک زرد

به قاب های نگهدارنده عدسی شیشه ای که معمولا با دو دسته روی گوش قرار می گیرند، عینک گفته می شود. عینک طبی به عینکی گفته می شود که شعاع های نور را به هم نزدیک یا دور می سازد. در واقع تعیین شماره یا همان نمره آن بر عهده پزشک معالج می باشد. با توجه به عینک های طبی کلاسیک در طرح های مدرن و شیک با کاربردهای شگفت انگیز درمیابیم که استفاده از این کالا قدمتی طولانی دارد و از زمان های خیلی دور تا به حال مورد استفاده مردم قرار گرفته است.

عینک طبی

یقیناً هر نوع عینکی نیاز به مراقبت دارد. قطعا در هنگام خرید عینک طبی، عینک را با کاور آن به شما تحویل می دهند، اما این کاور به علت نداشتن استحکام برای نگهداری عینک، در مقایسه با جعبه عینک چندان مناسب نمی باشد. بدین رو استفاده از جعبه عینک به جای کاور، پیشنهاد می شود. لازم به ذکر است که در هنگام خرید جعبه عینک باید به ابعاد و جنس جعبه توجه نمایید. ابعاد جعبه عینک طبی باید طوری باشد که عینک به طور کامل در آن قرار گیرد به طوری که فشاری بر آن وارد نشود. طرح و رنگ این جعبه ها ظرافت و زیبایی خاصی به محصول می دهد. لازم به ذکر است که با خرید از سایت آراد برندینگ خیالتان از بابت کیفیت محصول از همه نظر راحت است.

عینک طبی کلاسیک

پیدایش عینک طبی به قرن سیزدهم میلادی در اروپا بر می گردد. آنچه که مشخص است، این است که در طی سال ها عینک ها و همچنین عینک طبی تغییرات زیادی کرده است. جدا از تغییرات در شکل و سایز عینک ها، فریم آن ها نیز دچا تغییراتی شده است. به عنوان مثال، فریم عینک های طبی قدیمی، بیشتر از جنس چوب و فلز بود، اما با پیشرفت علم و پیدایش مواد های جدید چون سیلیکون و پلاستیک، قاب عینک ها بیشتر به سمت استفاده از این مواد سوق داده شده است. زیرا علاوه بر زیبایی و رنگ های متنوع وزن سبکی نیز دارند که دیگر وزن آن ها گوش و بینی را اذییت نمی کند.

قاب عینک های طبی قدیمی بیشتر به صورت گرد و یا مربع ساخته می شد اما امروزه عینک طبی را در انواع مدل ها و اندازه های مختلف می سازند تا هرشخص با هر سبک صورتی بنتواند به آسانی عینک مناسب چهره خود را انتخاب کند. لازم به ذکر است که افرادی هستند به عینک های قدیمی علاقه شدیدی دارند و یا به دنبال جمع کردن کلکسیون عینک های قدیمی هستند. از این رو به دنبال خرید این کالا می باشند.

عینک طبی کلاسیک زرد

همانطور که می دانید از عینک های طبی برای اصلاح عیوب انکساری چشم استفاده می کنند. به طور کلی از عینک برای محافظت از چشم، بهبود و کمک به بینایی و حتی گاهی برای زیبایی به کار می رود. عینک طبی، عینک آفتابی، عینک حفاظتی-صنعتی و متفرقه از انواع عینک و کاربرد آن می باشد. منظور از عینک طبی کلاسیک همان عینک های طبی قدیمی می باشد.

در سال های دور عینک های طبی کلاسیک به یک شکل بودند اما به مرور زمان طرح و شکل فریم این عینک ها مطابق با سلیقه افراد تغییر کرده است.

با پیدایش پلاستیک های نسل جدید و همچنین انواع فلزات، قاب عینک نیز تغییر کرده است. به طور کلی فریم عینک های مختلف از جنس های پلاستیک یا فلز ساخته می شوند، اما بسته به اینکه عینک مورد نظر چه کارایی دارد، می توان فریم ها را از انواع مختلفی ساخت.

عینک طبی زرد

کاربرد های عینک طبی رنگی عبارتند از:

محافظت از چشم در برابر پرتوهای فرابنفش uv فرو سرخ نور های مرئی شدید پرتو ایکس و غیره

تصحیح انحرافات مخفی و آشکار در موارد خفیف برای کاهش خستگی و تامین دید دو چشم به خوبی و یا درمان تنبلی چشم

افزودن خواص اختصاصی مورد درخواست رانندگان، کاربران رایانه، و کار در شرایط خاص

کاربرد های فانتزی و زیبایی

کارهای تحقیقاتی تشخیصی و درمانی

عدسی عینک مهمترین بخش است که بر حسب ضریب شکست و جذب و یا بازتاب نور می شود.

عینک طبی کلاسیک زرد

رنگ های کهربایی یا زرد در عینک طبی، برای فعالیت در محیط های شفاف یا مه ‌آلود مفید هستند و عینک طبی زرد در ورزش هایی که نیاز به سرعت بالا دارند مانند اسکی مفید هستند زیرا با جذب نور آبی که تمرکز را بیشتر می کند کنتراست را افزایش می دهند.

انواع شیشه های رنگی در عینک طبی برای موقعیت های مختلفی به کار می رود. افرادی که عینک طبی استفاده می کنند از عدسی های معمولی و فاقد رنگ انتخاب می کنند ولی هرکدام از رنگ ها طرفداران خودش را دارد.

برای عدسی عینک از رنگ های مختلفی وجود دارد که هرکدام کاربرد و ویژگی های برخوردار هستند.

انواع عینک آفتابی مردانه یا زنانه کاربرد خاصی ندارند اما در طبی خاصیت درمانی هم دارد.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا