آراد برندینگ

مدل پارچه کودری پولکی در چه مصارفی کاربرد دارد؟

مدل پارچه کودری پولکی در چه مصارفی کاربرد دارد؟

اگر پارچه‌ های کودری را در زبان عام بخواهید بشناسید باید بدانید این پارچه ها به پارچه نخی شهرت دارند که به دلیل کیفیت بالایی که دارند مورد استفاده عموم مردم قرار می‌ گیرند در تار و پود این پارچه‌ ها صد در صد از الیاف ویسکوز استفاده‌ شده است و بافت آنها توسط دستگاه‌ های بافندگی انجام می ‌شود.

پس ‌از این ‌که بافت این پارچه‌ ها انجام شد به واحد رنگرزی فرستاده می ‌شود تا در انواع رنگهای مختلف تولید بشود بعد از آن نوبت به چاپ پارچه و عملیات آهار زدن می ‌رسد که لازم است برای دوخت لباسهای شرکتی این مراحل طی شود این فرایند در صنعت نساجی فرآیند تکمیل نام دارد.

مدل پارچه کودری پولکی در چه مصارفی کاربرد دارد؟

مهم ‌ترین ویژگیهایی که پارچه کودری دارد نازک بودن آنها می‌ باشد که در عین نازک بودن، تراکم بافت استانداردی دارد. همچنین از لطافت خاصی برخوردار است و کیفیت رنگ آن بالا می ‌باشد به‌ همین‌ علت مقاومت خوبی در برابر شست‌ و شو دارد و پس ‌از چند بار شسته شدن به ‌هیچ‌ عنوان تغییر نمی‌ کند و شما عزیزان برای تهیه این محصولات می توانید به سایت ما آراد برندینگ مراجعه نمایید.

این پارچه ها به‌ عنوان پارچه نخی دارای آب رفت بسیار کمی می ‌باشند و از راحتی و خنکی فراوانی نیز برخوردار هستند از مهم ‌ترین عواملی که سبب شده ‌است استفاده از پارچه‌ های کودری با موفقیت مواجه باشد قطعا رنگ ‌بندی و تنوع در مدل این پارچه ها می باشد پارچه‌ های کودری می ‌توانند به ‌صورت ساده یا طرحدار تولید شوند.

جالب است بدانید که پارچه ‌های کودری ساده تا 60 رنگ ‌بندی دارند که می ‌توانند در عرصه‌ های مختلف برای تولید انواع لباس و مانتو استفاده شوند پارچه ‌های کودری رنگهای تیره زیادی دارند که این رنگها معمولاً بین مشتریها محبوب‌ تر بوده و فروش بیشتری دارند اما رنگهای شاد نیز به دلیل تنوع بالا در فصل تابستان از فروش ناگهانی و بالایی برخوردار می‌ شوند.

پارچه کودری مردانه

حتما اگر خواستید پارچه کودری مردانه خرید کنید به چند نکات توجه کنید، اول آن که اگر پیراهن ها و شلوار های این پارچه را خواستید خریداری کنید حتما یک عدد از این لباس را بصورت تست خرید کنید و تا مدت کوتاهی آن را بپوشید.

اگر بدن شما دچار خارش و جوش شد معلوم می شود که بدن شما به این نوع پارچه حساسیت دارد و نباید از این پارچه ها استعمال کنید البته که این حساسیت ها درصد پایینی را شامل می شود، نکته بعدی آن است که در واقع این پارچه ها معمولا از طرح های بسیار شاداب و اکتیوی ساخته می شود که اگر شما از سن بالایی برخوردار هستید حتما باید توجه داشته باشید که مناسب سن شما نمی باشد.

مدل پارچه کودری پولکی در چه مصارفی کاربرد دارد؟

پارچه کودری مردانه ابتدا در ایران تولید نمی شد و فقط دوخته می شد، اما هم اکنون این پارچه ها در ایران از صفر تا صد تولید می شود که بسیاری از تولیدات داخل از محصولات مشابه خود در خارج از کشور با کیفیت تر می باشد، در واقع اگر توجه داشته باشید امروزه در بازار نمونه های خارجی پارچه کودری وجود ندارد و فقط ایرانی می باشد.

این موضوع به رشد و پیشرفت کشور عزیزمان ایران مربوط می شود که در عرض کمتر از یک دهه توانستیم یک محصولات کاملا وارداتی را به یک محصول کاملا ساخت داخل تبدیل کنیم و تازه به مرحله صادراتی رسانیدیم که به خیلی از کشور های دنیا صادر شده است، به تازگی یک قدم به سمت جلو برداشتیم که بسیاری از تولید کننده های از آن غافل می باشند که آن نانو کردن این محصول می باشد که فعلا در مرحله اقدام می باشد و در آینده ای بسیار نزدیک می خواهیم این کالا را به بازار روانه کنیم.

پارچه کودری پولکی

این روزها اگر در بازار پارچه فروشان قدم بزنید با انواع طرح و رنگ مواجه می شوید که هرکدام برای استفاده خاصی فروخته می شوند پارچه کودری پولکی، مخصوص برای لباس های مجلسی بوده و طرح و رنگ زیبایی دارند هرکدام از این نوع پارچه ها مناسب سلیقه ای خاص هستند و کسانی که می خواهند برای جشن های خود لباس دوخته این نوع پارچه ها را مورد بررسی قرار می دهند و رنگ های مختلفی را خریداری می کنند.

با توجه به بازارهای گسترده این محصولات و توان بالای تولید کنندگان داخلی بازار صادراتی این محصولات نیز از رونق خوبی برخوردار می باشد.

مدل پارچه کودری پولکی در چه مصارفی کاربرد دارد؟

همچنین به دلیل کیفیت بالا وتولید انبوه شرکت هایی هستند که بازار صادراتی را در دست گرفته و پارچه کوردی پولکی ناب و زیبا را به جای جای جهان صادر می کنند که باعث شده کارخانه ها کیفیت تولید را افزایش بدهند و مدام به فکر طرح و رنگ های جدید با قابلیت تثبیت رنگ ها باشند.

بررسی های نشان می دهد که محصولات نساجی ایران برای کشورهایی مانند پاکستان، افغانستان، عراق، حوضه خلیج فارس و حتی ترکیه و اروپای شرقی به راحتی ارسال شده و از جایگاه خوبی در این کشورها قرار دارند.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا