رپورتاژ آگهی

برای نصب پکیج چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

برای نصب پکیج چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

یکی از بزرگترین دغدغه های افراد نداشتن اطلاعات کافی راجع به نصب پکیج است. در این مقاله شرح کاملی از تمام نکاتی که قبل و بعد از نصب پکیج باید رعایت شود را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار خواهیم داد.

از آنجایی که ما در مجموعه تهران سرویس کاران تعمیرات تخصصی انواع پکیج را انجام می دهیم، این مقاله را تمام براساس تجربیات گذشته خود جمع آوری کرده ایم.

 

نصب پکیج

معرفی انواع پکیج

پکیج ها دارای انواع مختلف دیواری هستند. پکیج های دیواری، پکیج های زمینی و پکیج های زمینی ایستاده از انواع پکیج هستند.

براساس نوع ساختمان خود می توانید برای خرید هر یک از پکیج ها اقدام کنید. دقت داشته باشید که رایج ترین پکیج ها در ساختمان ها پکیج های دیواری هستند.

معمولا رایج ترین و معروف ترین برندهای پکیج ایرانی هم بوتان و ایران رادیاتور هستند.

چند نکته مهم قبل از نصب پکیج

  • محل نصب پکیج که حتما باید به خشک باشد و رطوبت و نم نداشته باشد.
  • محل مورد نظر برای نصب پکیج باید دور از دودکش باشد و از نصب پکیج نزدیک به دودکش حتما خودداری کنید.
  • بازرسی شود که آیا دیوار مورد نظر شما برای نصب پکیج قدرت لازم را برای تحمل وزن پکیج را دارد. اگر دیوار تحمل وزن پکیج را ندارد باید حتما پیش از هر چیز به مقاوم سازی دیوار اقدام کنید.
  • لوله کشی پکیج و آب گرم مصرفی باید بر حسب اصول و استانداردهای لازم مهندسی انجام شود. شما می‌توانید برای نصب اصولی پکیج‌تان روی تکنسین‌های تهران سرویس کاران حساب باز کنید.
  • در انتخاب پریز برق مناسب و نیز سیم اتصال به زمین باید دقت کنید و ظرافت به خرج داد.
  • از تمیز بودن سیستم لوله کشی شوفاژ باید اطمینان پیدا کنید و در صورت وجود گرد و خاک و ذرات معلق در هوا و انواع گرد و غبار باید آن‌ها را پیش از نصب خوب تمیز کنید.
  • به ارتفاع و اندازه‌های لازم را برای نصب پکیج پیش از فرآیند نصب باید توجه داشت تا به صورت استانداردی کارگزاری شده باشند.
  • حتما از لوله های استاندارد و محکم برای نصب پکیج استفاده کنید.

نکته کلیدی بعد از نصب پکیج

محافظت از عملکرد صحیح پکیج بعد از نصب از اهمیت بیشتری نسبت به گذشته برخوردا است. از آنجایی که پکیج با گاز و برق کار می کند، یک نشتی کوچک در گاز و یک جرقه کوچک به واسطه ی برق ممکن است تمام زندگی شما را نابود کند.

مراقبت های پکیج به روند استفاده اصولی و صحیح شما از پکیج ها بر می گردد. برخی از عوامل مانند نوسانات برقی، استفاده کردن از آب بی کیفیت داخل رادیاتورها و … هم باعث ایجاد خرابی پکیج می شوند.

دقت داشته باشید که هر دستگاه یک طول عمر مفید دارد، برای افزایش طول عمر مفید پکیج و حفظ سلامت خانواده باید پکیج ها را به صورت دوره ای سرویس کنید. اگر فرایند سرویس توسط یک سرویس کار مجرب انجام شود بدون دغدغه می توانید از دستگاه خود استفاده کنید.

اگر فرایند سرویس توسط نمایندگی رسمی و مجاز تعمیرات پکیج انجام شود، قطعا دغدغه های شما کمتر از قبل خواهد بود.

دقت داشته باشید که ما در مجموعه تهران سرویس کاران تعمیرات تخصصی انواع پکیج را انجام می دهیم. علاوه بر این موضوع ما نمایندگی رسمی و مجاز بوتان و نمایندگی رسمی و مجاز ایران رادیاتور در تهران و کرج هستیم.

در کنار برندهای ذکر شده تعمیرات تخصصی سایر برندها مانند تاچی، آریستون، بوش و …. را هم انجام می دهیم.

شما با مراجعه به سایت تهران سرویس کاران می توانید در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته از خدمات تعمیرات تخصصی ما استفاده کنید.

بعد از درخواست خدمات ما کمتر از 30 دقیقه سرویس کار به محل شما جهت رفع خرابی اعزام خواهیم کرد.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا