رپورتاژ آگهی

چگونه سرویس خواب جدید انتخاب کنیم؟

چگونه سرویس خواب جدید انتخاب کنیم؟

دکوراسیون اتاق خواب با سرویس خواب مناسب، می تواند باعث نشاط بیشتر شود. موقع خرید سرویس خواب، وقتی به قیمت و میزان کاربرد هر آیتم سرویس خواب و … فکر می کنیم، ترس و گیجی در انتخاب تجربه مشترک ما خواهد بود. اگر هنوز به بازار مبل و سایت های آنلاین فروش سرویس خواب سر نزدید، اول این چند سوال از خود بپرسید:

سرویس خواب

اتاق برای کیست؟

خیلی این سوال مهم است که بدانیم دقیقا برای چه کسی سرویس خواب می خریم؟ آیا برای اتاق خواب یک نوزاد یا اتاق خواب یک نوجوان. برای اتاق خواب مستر یک زوج جوان یا اتاق خواب یک زوج میانسال. شخصیت هر یک از این افراد، سلیقه، سبک زندگی و … همگی در سبک، تم، رنگ و طرح سرویس خواب منعکس می شود.

سبک سرویس خواب
وقتی نوبت به انتخاب سبک سرویس خواب می رسد، می توانیم آن را به دو دسته اصلی تقسیم کنیم؛ البته که این دو دسته بیان خیلی کلی ای هستند و چندین زیر شاخه دارند ولی برای سادگی کار و تصمیم، همه را در دو دسته مدرن و کلاسیک قرار می دهیم.

اگر طرفدار سبک مدرن هستید  و دوست دارید همیشه مد روز باشید و با ترندهای روز بازار پیش بروید، آماده باشید تقریبا هر دهه سرویس خواب خود را عوض کنید. سبک های مدرن و معاصر همیشه روندی رو به تغییر دارند و البته نشانه هایی در آن ها ثابت و مشترک می ماند؛ مانند سادگی، مدولار بودن و …

سبک کلاسیک معمولا بزرگ تر است و جزییات و تزیینات بیشتری دارد و برای اتاق خواب های بزرگ تر مناسب است.

سرویس خواب

بودجه شما چقدر است؟

پیشنهاد ما این است که قبل از هر چیز در فروشگاه های معتبر دکوراسیون داخلی بگردید. مثلا فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی سه کنج می تواند گزینه خوبی برای دیدن انواع مدل جدیدی سرویس خواب باشد. در این حالت می توانید در زمان کمتر و بدون صرف هزینه با انواع مدل های جدید و البته قیمت ها آشنا شوید.

اگر رویاهای شما بزرگ است اما حساب بانکی شما خیلی بزرگ نیست، چندین گزینه پیش رو دارید:

تکه تکه بخرید

 لزومی ندارد همین اول کار یک سرویس خواب کامل و ست بخرید؛ فقط یک آیتم(ترجیحا آیتم اصلی یعنی تختخواب) را جدید بخرید و صبر کنید تا توانایی خرید بقیه را بیابید. اصراری به ست خریدن نداشته باشید. مهم کیفیت و راحتی است.

اقتصادی فکر کنید

 اگر سرویس خواب را برای اتاق مهمان می خواهید پس خیلی لازم نیست به سراغ گران ترین سرویس بروید. حتی با تختخوابی از جنس ام دی اف و دیزاینی ساده هم کار شما راه می افتد. یا اگر به دنبال خرید تخت نوزاد هستید، یا تخت دو منظوره بخرید که حداقل 5و6 سال را پوشش دهد و یا تخت نوزاد ارزان بخرید چرا که تنها مدت زمان بسیار کوتاهی مورد استفاده قرار می گیرد و خیلی زود کوچک می شود و کاربردی نخواهد داشت.

برای کیفیت هزینه کنید

فراموش نکنید که فضای استراحت شما ارزش آن را دارد که بیشتر برای انتخاب و خرید سرویس خواب با کیفیت بالا، وقت و پول هزینه کنید. اتاق خواب جایی است که شما بیشتر وقت خود را در آن خواهید گذراند و تهیه یک تشک با کیفیت و خوب ارزش زیادی دارد. اگر می خواهید در جایی پس انداز کنید، در مورد پاتختی یا میز آرایش صرفه جویی کنید.

ابعاد اتاق خواب را در نظر بگیرید

اندازه سرویس خواب باید متناسب با اندازه فضا باشد. هنگامی که در نمایشگاه مبلمان و سرویس خواب هستید، ممکن است به یک سرویس خواب نگاه کنید و آن را در اتاق خود تصور کنید، اما هم این کار دقیق نیست و هم ممکن نیست. پیشنهاد می کنیم به فروشگاه هایی سر بزنید که امکان واقعیت افزوده را دارند. واقعیت افزوده یک تکنولوژی جدید است که به شما امکان می دهد محصول را در فضای واقعی خود در ابعاد واقعی ببینید.

سرویس خواب

سرویس خواب رامونا – شرکت آپادانا

نیاز خود را بشناسید

ممکن است تصمیم شما به تعویض تمامی سرویس خواب باشد و یا خریدن تنها چند قطعه جدید. در هر صورت بهتر است که یک برنامه داشته باشید و از همان ابتدا بدانید که واقعاً به چه چیزی احتیاج دارید. مثلا اگر یک تخت دو نفره برای یک زوج جوان می خرید، هر دو ممکن است پاتختی بخواهند. یا مثلا اگر یکی از زوجین قد بلندی دارد، بهتر است مدلی را انتخاب کنید که پایین تخت آزاد است و تخته ندارد تا انگشتان پا در طول شب آزاد باشد. اگر کمدی را پسندیده اید اما فضای کشوی کافی برای نگهداری همه لباس ها را ندارد پس مراقب باشید و خرید احساسی نکنید. هر چه زودتر از این کمد فاصله بگیرید.

سرویس خواب

همه چیز ست باشد؟

در حالی که خرید یک مجموعه کامل و ست سرویس خواب مطمئناً شیک است و ریسک کمی دارد، اما همیشه هم لزومی به این کار نیست و در بعضی موارد، حتی ممکن است بهترین انتخاب هم نباشد. در یک اتاق کلاسیک یا رسمی، یک ست سرویس خواب عالی به نظر می رسد، اما در سبک های مدرن، مطابقت زیاد می تواند خسته کننده باشد. در عوض می توانید قطعات متنوعی را انتخاب کنید که مکمل یکدیگر باشند اما کاملاً با یکدیگر مطابقت نداشته باشند.

اتاق خواب مشترک

اگر اتاق خواب مشترک بین بچه هاست مثلا اتاق خواب دو خواهر یا دو برادر، یا حتی اتاق خواب مستر، به این فکر کنید که وسایل داخل اتاق چگونه قابل اشتراک گذاری باشند.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا