رپورتاژ آگهی

سهند سازه بتن ، پیشگام در تولید سقف وافل و اجاره و خرید سقف وافل

سهند سازه بتن ، پیشگام در تولید سقف وافل و اجاره و خرید سقف وافل

سهند سازه بتن ، پیشگام در تولید سقف وافل مطابق آخرین استانداردهای کیفیت

 

مدت زمان طولانیست که از تولید انواع سقف وافل در جهان و ایران می‌گذرد. قالب‌های سقف وافل و شیوه‌های تولید طی این سال‌ها تغییرات متعدد داشته است. شرکت سهند سازه بتن از پیشگامان تولید انواع سقف وافل است که توانایی تولید قالب سقف وافل با استانداردهای بین المللی را دارد. آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت این شرکت با در اختیار داشتن اخرین دستگاه‌های سنجش کیفیت، از جزئی‌ترین موارد مربوط به متریال ساخت و ابعاد قالب وافل تا کلی‌ترین موارد مربوط به آیین‌نامه‌های ساخت ساز مبحث 9 مقررات ملی ساختمان را مورد ارزیابی و سنجش قرار می‎دهد. در ادامه با بخش کنترل کیفیت کارخانه سهند سازه بتن آشنا خواهید شد.

بررسی استانداردهای کیفیت سقف وافل در ایران

همانطور که گفته شد، قالب سقف وافل می‌بایست حین اجرا مقاومت کافی داشته باشد و بر اساس ریسک اجرای پروژه، قالب‌ها بیش از فشاری که قرار است متحمل شوند توانایی تحمل داشته باشند. علاوه بر این قالب‌ها قرار است که به صورت دست دوم نیز امکان استفاده داشته باشند و بسیاری از مواد افراد برای اجاره قالب سقف وافل اقدام می‌کنند و قرار نیست به صورت محصولی یک بار مصرف به کار رود که چنین کاربردی نیاز به کیفیت ساخت بالایی دارد تا قالب بتواند بارها بتن ریزی را تحمل کند. استانداردهایی که در این زمینه وجود دارد، استانداردهای ایزو در مدیریت کیفیت است و گواهی‌نامه‌های ایزو در این زمینه که شرکت سهند سازه بتن تمامی این گواهی‌های استاندارد را دریافت کرده است. علاوه استانداردهای ایزو تمامی محصولات شرکت با اخذ ثبت طرح صنعتی موفق به دریافت شماره 87279 در میان محصولات استاندارد و با کیفیت صنعتی شده است.

شرکت سهند سازه بتن به منظور دستیابی به به بازارهای جهانی نیاز داشته که کیفیت محصولات تولیدی خود را در سطح بین المللی قرار دهد . به همین منظور پس از ارتقا سطح کیفیت محصولات خود موفق به دریافت گواهینامه ایزو 9001:2008 و علاوه بر این با توجه به ارتقا شرایط مدیریت کیفیت موفق به دریافت گواهینامه ایزو TS16949:2009  شده است.

 سهند سازه بتن

بررسی استانداردهای کیفیت سقف وافل در ایران

آشنایی با آزمایشگاه کنترل کیفیت و هزینه سقف وافل

آزمایشگاه‌های سهند سازه بتن یکی از مجهزترین آزمایشگاه‌های ایران برای کنترل کیفیت محصولات پلاستیکی این شرکت است. بخش اول این آزمایشگاه مربوط بخش تعیین درجه جریان مواد مذاب پلیمرهاست. پلیمرهایی که قالب‌ سقف وافل با آن ساخته می‌شود باید دارای شرایط و استانداردهای ویژه‌ای باشد که توانایی تحمل فشار و تنش بالا را داشته و پس از پایان کار بدون نیاز به مواد اضافی به راحتی امکان باز شدن را بدهد و پس از پایان کار نیز مجدد قابل استفاده باشد. برای رسیدن به چنین کیفیتی دستگاه MFI برای تعیین درجه جریان مذاب مواد پلیمری مورد استفاده به کار رفته است.

سهند سازه بتن ، پیشگام در تولید سقف وافل و اجاره و خرید سقف وافل

بررسی استانداردهای کیفیت سقف وافل در ایران

بخش دیگر آزمایشگاه مشخصات قالب وافل مربوط به بخش کنترل فشار است. قالب می‌بایست توانایی تحمل فشار بتن ریزی را داشته باشد. استانداردهای سختگیرانه‌ای در این زمینه وجود دارد. مقاومت شکست قالب پیش برای محصولات خط تولید سقف وافل معمولا به صورت مستمر، کیفیت محصولات را پایش می‌کند. در این راستا، دستگاه‌های سنجش مقاومت قالب سقف وافل در این آزمایشگاه‌ها به طور مستمر خط تولید را زیر نظر دارد.

همانطور که می‌دانید، قالب‌های سقف وافل در ابعاد و انواع مختلف عرضه می‌شود. قالب‌های یک طرفه و دو طرفه در ابعاد گوناگون که با توجه به نیاز مشتریان تولید می‌شود. سفارشی که از مشتری دریافت می‌شود بر اساس ابعاد استاندارد قالب‌هاست. محصولات تولیدی این شرکت در بخش آزمایشگاهی این ابعاد را با دقت مورد پایش قرار می‌دهد و بخش فیکسچر، کنترل ابعاد را زیر نظر دارد حتی یک سانت خطا در قالب‌ها، شما را از خرید قالب سقف وافل پشیمان خواهد کرد زیر حین کار متوجه ناهماهنگی‌هایی می‌شوید که هزینه و زمان زیادی را از بین می‌برد. به همین دلیل، همه قالب‌ها پیش از عرضه بارها ارزیابی می‌شوند.

سقف وافل تولید ایران و با استانداردهای جهانی

از زمانی که شرکت سهند سازه بتن اقدام به فروش سقف وافل در بازارهای ایران کرد با اخذ گواهی استاندارد ملی ایران، اولین گام را برای بالا بردن کیفیت و استانداردهای تولید قالب‌های وافل در ایران برداشت. متاسفانه با توجه به اینکه قالب‌های سقف وافل به ظاهر قالب‌های پلاستیکی ساده‌ای می‌آیند که کاربرد گسترده دارد، بسیاری از شرکت با متریال نازل و بدون در نظر گرفتن سطح استانداردهای قالب‌ها در ایران اقدام به تولید محصولاتی بی کیفیت کرده است که اعتماد سازندگان را به استفاده از سیستم وافل کاهش داده است. به همین منظور ما تمام توان خود را برای تولید محصولاتی گذاشتیم که تنها استانداردهای کیفی ایران را رعایت کند بلکه از نظر بین المللی نیز قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی باشد. در راستای تلاش‌های این شرکت برای تولید محصولات با کیفیت در سطح جهان، ما موفق به اخذ گواهینامه UNDO به عنوان برترین تولید کننده جهان کشور شدیم.

مزیت سقف وافل سهند سازه بتن

تمامی محصولات تولید ما از ضوابط و مقررات مبحث 9 مقررات ملی ساختمان تبعیت می‎کند. همچنین بر اساس مدل‌سازی و ACI و آخرین ورژن‌ها در ویرایش‌های جدید نرم‌افزارهای سازه‌ای قالب‌ها را آماده اجرای سقف‌هایی منطبق با آخرین آیین‌نامه‌های روز در ایران و جهان کرده است. یکی از مزیت‌های سیستم وافل این است که زمان طولانی از کاربرد این سیستم می‌گذرد و طی سالیان، در نقاط مختلف جهان، بر اساس شیوه‎‌نامه‌های مختلف اجرایی ساخت و ساز متریال مورد استفاده و همچنین شرایط خاص جغرافیایی جزئیات نیز اصلاح و مطابق با شرایط هر کشور ارائه شده است. به همین دلیل می‌توان با خیالی آسوده از سیستم‌های وافل برای سقف و حتی بعضا دیوار و فونداسیون استفاده کرد و میزان ریسک اجرایی تا حد زیادی کاهش می‌یابد.

مزیت نمای سقف وافل سهند سازه بتن

مزیت سقف وافل در حذف نیاز حتمی به سقف کاذب است. در صورتی که بتوان از بتن با غلظت مناسب استفاده نمود حین نازک‌کاری‌ها می‌توان بسیاری از مراحل را حذف کرد. نوع بتن مورد استفاده باید به نحوی باشد که بتواند به آرامی و آسانی از قالب خارج شود. در این صورت کیفیت کار به گونه‌ای است که بدون نیاز به صافکاری می‌توان سطح بتن را با رنگ کاری آماده کرد و نمای مناسب ایجاد کرد. این به معنای از بین رفتن نیاز به سقف کاذب خصوصا برای نمای مشاعات و پارکینگ است. حتی برای نماهای داخلی هم با در نظر گرفتن تمهیداتی می‌تواند نمای وافل را با کمترین هزینه تزیین کرد.

می‌توان به ساده‌ترین و ارزان‌ترین شکل، نازک‌کاری سقف وافل را پیش برد

هنگام استفاده از سقف وافل به دلیل عدم نیاز به سقف کاذب یا انجام کار خاصی برای پوشاندن فضای سقف به وسیله نصب قطعات سبک و ساده میان قالب‌ها در محلی که تیرچه قرار می‌گیرد و یا تاسیسات عبور داده می‌شود بار مرده کاهش پیدا خواهد کرد و باعث می‌شود پوسیدگی تاسیسات قابل رویت و تعمیر باشد و پوشش مناسب روی آن ایجاد شود، عملیات پوکه ریزی حذف شود و در پایان هزینه تمام شده کاهش قابل ملاحضه‌ای خواهد داشت. اگر این روش به درستی اجرا شود نمای زیبایی نیز نصیب شما می‌شود.

سهند سازه بتن

مزیت نمای سقف وافل سهند سازه بتن

 

حین اجرای سقف وافل می‌توان به فکر نصب ساده‌تر و ارزان‌تر سقف کاذب بود

در صورتی که تمایل داشته باشید که هزینه‌های بعدی به مقدار قابل توجهی کاهش داده شود، اگر بتوانیم پیش از بتن ریزی کف قالب وافل، پیلت‌های فلزی پیش‌ساخته‌ای را با ابعاد 100 در 100 در 20 میلی‌متری و میلگرد جوش داده شده در انتهای پلیت کار بگذاریم، پشتیبانی مناسبی برای تاسیسات خواهد بود و در نتیجه می‌توانید با خیال آسوده نصب آویز و اجرای سقف کاذب را در صورت نیاز انجام دهید. به این ترتیب، در نتیجه نهایی هزینه‌های نماکاری به مقدار قابل توجهی کم‌تر خواهد بود.

قالب سقف وافل سهند سازه بتن با محصولات بازارهای جهانی رقابت می‌کند

کارخانه تولید وافل سهند سازه بتن، قالب‌های با کیفیتی را روانه بازار کرده و تمامی محصولات با در نظر گرفتن مفاد آیین نامه ساختمان و استانداردهای بین‌المللی تولید و کنترل کیفی شده است. روش به کار گرفته شده توسط این مجموعه با توسل به اجرای سقف وافل با قالب‌های کامپوزیتی غیر ماندگار که در ابعاد مختلف به کار گرفته می‌شود. تیم سهند سازه بتن برای اولین بار در ایران بدون آنکه چالشی در روش‌های موجود یا ابزار مرسوم در ساخت و ساز صورت گیرد، روشی بهینه را برای کاهش هزینه اجرا و استفاده بهینه از تیرآهن، میلگرد، بتن، سفال و یونولیت به کار گرفته است.

قالب وافل تزریقی سهند سازه مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا

سیستم اجرای سقف وافل هم برای ساختمان با اسکلت فلزی و هم برای ساختمان‌های بتنی قابل اجرا است و به جای سقف‌های قدیمی که از بتن و دال‌های تخت برای برپایی سقف استفاده می‌شود، به راحتی می‌توان سقف وافل را جایگزین کرد. سیستم وافل کاملا بهینه و اقتصادی است. به کار گیری دانش و تکنولوژی روز و استفاده از تیم فنی و متخصص شرکت سهند سازه باعث شده است تا برای اولین بار وافل‌های تزریقی در ایران به کار گرفته شود. تولیدات شرکت کاملا قابل رقابت با تولیدات خارجی است و دوام و کیفیت بالایی دارد.

استفاده از قالب دو طرفه بسیار محبوب است

متخصصان سازه در سراسر جهان همواره پوشش‌های سقفی و از جمله وافل‌های دو طرفه را به عنوان محصولی سرآمد مورد توجه قرار داده‌اند. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و امکان تولید قالب‌های بسیار دقیق و با متریال با کیفیت که امکان طراحی دقیق و بهینه و استفاده آسان در پروژه را فراهم آورده است، این روزها سقف وافل را می‌توان یکی از روش‌های بسیار آسان برپایی سقف دانست.

فرصت طراحی رایگان برای مشتریان سهند سازه بتن

در صورتی که خرید سقف وافل را از مجموعه سهند سازه بتن انجام دهیم می‌توانید از مشاوره و آنالیز نقشه به صورت کاملا رایگان بهره‌مند شوید. در مرحله اول میزان تقریبی بتن و میلگرد و ستون‌گذاری بر روی نقشه هم انجام می‌گیرد. شرکت سهند سازه، در زمینه طراحی نقشه‌های اجرایی و آماده سازی دفترچه محاسبات با تیم اجرایی کاملا حرفه در خدمت شما عزیزان است.

شرکت سهند سازه بتن هم در اجرا و هم در بخش نظارت بر اجرای پروژه کارگذاری سقف وافل، با شما همکاری خواهد داشت. ما تکنیک ساخت و تامین قالب‌ها وافل را به شما آموزش خواهد داد.

معرفی مشخصات قالب سقف وافل سهند سازه بتن

سه قالب وافل دو طرفه:

محصول اول با ارتفاع 90 سانت و عرض 90 سانت و طول 40 سانت با رنگ آبی،

محصول دوم با ارتفاع 90 سانت و عرض 90 سانت و طول 30 سانت با رنگ قرمز

و سومین قالب وافل دوطرفه با ارتفاع 80 سانت و عرض 80 سانت و طول سانتی متر عرضه می‌شود.

ابعاد قالب وافل برای هر سه قالب ذکر شده قابل است و می‌توانید در اندازه‌های مختلف سفارش دهید.

مدل قالب یک طرفه شرکت، با ارتفاع 200 و عرض 65 و طول 25 سانت با رنگ سبز به بازار عرضه شده است. در این مورد هم امکان سفارش سایر ابعاد وجود دارد.

انتخاب میان این قالب‌ها و ابعاد قالب و حتی شیوه‌های چیدمان معمولا در طراحی مشخص می‌شود. تیم اجرایی ما توانایی انطباق نقشه‌های سنتی با سقف وافل را خواهد داشت. ما از زمان فروش سقف وافل تا پایان کار و حتی زمان بهره‌برداری ساختمان در کنار شما هستیم. تمامی خدمات مورد نیاز در زمینه طراحی، اجرا و نظارت توسط تیم مهندسان سهند سازه بتن انجام می‌شود.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا