دانستنی های دکوراسیون

دکوراسیون مناسب متولدین هر ماه

با اصفهان دکور در یک مطلب تازه از دکوراسیون داخلی همراه باشید :

وب سایت بدونیم: شاید انتخاب سبک دکوراسیون باب سلیقه تان کمی سخت باشد. سنتی یا بومی؟ مدرن یا کلاسیک؟ گذشته از تمام این ها متولدین هر ماه می توانند دکوراسیون منزلشان را بر اساس نشانه های زودیاک خاص خودش بچینند.

فروردین (برج حمل): ساده و صنعتی

 

 

دکوراسیون مناسب متولدین هر ماه

خانه شما درست مثل شخصیت قوی و پایداری که دارید منعکس کننده قدرت یک زن قهرمان است. متولد فروردین به دلیل عنصر آتش بیشتر جذب استیل و آهن می شود اما زیبایی خانه به قدری برایش اهمیت دارد که رسیدگی به آن هیچوقت تمامی ندارد.
اردیبهشت (برج ثور): روستایی و رمانتیک

 

 

دکوراسیون مناسب متولدین هر ماه

این نشانه خاکی بیشتر جذب مواد ساده و طبیعی مثل چوب و سنگ های صیقل نشده می شود. اما همیشه دوست دارد یک دکور رمانتیک و دوست داشتنی داشته باشد. مثل دیوارهای صورتی و پیشخوان مرمر. برای این که بین این دو روحیه و گرایش متفاوت تعادل شما برقرار شود گل و گیاه زیاد در خانه به کار ببرید.
خرداد (برج جوزا): فارم هاوس مدرن

 

 

دکوراسیون مناسب متولدین هر ماه

متولدین خرداد هنگام تصمیم گیری در دکوراسیون خانه دچار دوگانگی می شوند. به همین دلیل دکور ترکیبی سبک قدیمی فارم هاوس (کابینت های شیشه ای و سینک چینی) و مدرن (لوازم آشپزخانه طلایی و قفسه های باز) مناسب متولدین این ماه است. این سبک معروف ترین سبک دکور در سال ۲۰۱۷ شناخته شده است.
تیر (سرطان): دکور آرام بخش

 

 

دکوراسیون مناسب متولدین هر ماه

متولدین برج سرطان به دنبال یک خانه دنج و آرام هستند. به همین دلیل بیشتر به سمت سبک دکوراسیون اسکاندیناویایی می روند. مبل ها و فرش های نرم و راحت، نور کاملا طبیعی و قفسه ای پر از کتاب.
مرداد (برج اسد): رنگ های تیره و سبک عجیب

 

 

دکوراسیون مناسب متولدین هر ماه

متولدین مرداد پرانرژی، آتشی مزاج و رک هستند. دکور متولدین این ماه شباهت زیادی به ویژگی های شخصیتی شان دارد. مردادی ها از رنگ های تیره و وسائل عجیب در خانه استفاده می کنند و به رنگ بژ علاقه زیادی دارند.
شهریور (برج سنبله): مینیمالیست مدرن

 

 

دکوراسیون مناسب متولدین هر ماه

شهریوری های فعال و کمال گرا به دنبال سبک دکور شیک و مینیمال هستند و چیزهایی که وارد خانه می شود را گلچین می کنند. اگر متولد شهریور هستید کمی خودتان را به چالش بیندازید و به رنگ هایی فراتر از رنگ های خنثی فکر کنید. کمی هم هنر به دکور منزل اضافه کنید تا فضایی آرام و در عین حال زیبا بسازید.
مهر (برج میزان): مدرن نیمه ی قرن

 

 

دکوراسیون مناسب متولدین هر ماه

سبک دکور مدرن نیمه قرن جذاب، پایدار و دوست داشتنی و متعادل است. در این سبک دکور از چوب درخت ساج، رنگ های برنز و طلایی و مبلمان براق به کار برده می شود که خانه را بزرگ تر و شادتر نشان می دهد.
آبان (برج عقرب): سبک دکوراسیون شابی شیک

 

 

دکوراسیون مناسب متولدین هر ماه

برای متولدین آبان راحتی و لوکس بودن دکور اهمیت زیادی دارد. بنابراین سبک شابی شیک بهترین سبک پیشنهادی است. در این سبک دکور از عتیق ها، پارچه های گلدار کم رنگ و وسایل سفید رنگ استفاده می شود.
آذر (برج قوس): سبک دکور بوهمیا

 

 

دکوراسیون مناسب متولدین هر ماه

برای آذرماهی های پر جنب و جوش، آزادی خواه و فردگرا سبک دکور بوهمیا مناسب است. در این سبک دکور از فرش های گلیم، میزهای خاتم کاری شده و منسوجات گلدار استفاده می شود. به دلیل روحیه گردشی که دارید خانه را طوری طراحی کنید که بتوان همیشه در آن تغییراتی ایجاد کرد تا احساس راکد بودن به شما دست ندهد.
دی (برج جدی): سبک نئوترادیشنال

 

 

دکوراسیون مناسب متولدین هر ماه

رویکرد عملی و بدون نقص شما به مسائل شخصی باعث می شود در خانه از یک سبک متقارن و متعادل استفاده کنید. استایل سنتی با مبلمان ظریف و طرح و رنگ های خوش سلیقه نیاز شما را در خانه برآورده می کند. متولدین دی شخصیت مصممی دارند از تجربه کردن چیزهای جدید هراسی ندارند.
بهمن (برج دلو): ابتکاری و گلچین شده

 

 

دکوراسیون مناسب متولدین هر ماه

قانون شکنی و بی قاعدگی از ویژگی های شخصیتی شماست و بیشتر جذب طرح های مبتکرانه با تاثیر نوستالژیک می شوید. دکور متولدین این ماه معمولا غافلگیرکننده و کمی شلوغ است و معمولا از عتیقه ها هم در دکور خانه استفاده می کنند.
اسفند (برج حوت): آرام بخش و ساحلی

 

 

دکوراسیون مناسب متولدین هر ماه

اسفند ماهی های رویایی، احساساتی و عاشق ساحل در دکور خانه به دنبال آرامش، شادی و عناصر ساحلی هستند. بنابراین در دکوراسیون خانه قالیچه های دستباف و پارچه های سفید و نخی در طیف های آبی باید استفاده کرد.

امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید ، بزودی با شما همراه خواهیم بود در یک مطلب تازه تر از دنیای دکوراسیون داخلی

گروه مهندسی اصفهان دکور آرزوی بهترینها را برای شما دارد.

مطالب جذاب دکوراسیون

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا